woensdag 1 september 2010

Gratis douche zandloper:)

Hello beauties!
Hebben jullie ook wel eens, dat je perongeluk te lang doucht? Ik vind het altijd zo lekker en vergeet de tijd dan wel eens;p Dit verspilt natuurlijk veel water, maar ok√© daar hoef ik me natuurlijk niet druk om te maken, dat zijn niet mijn zorgen(a) Maar je kan dus nu zo'n douchetest doen (om te kijken welke douche perfect bij jou past), en na afloop van de test kan je een gratis douuchezandloper bestellen! Voor als je -net als mij- wel eens de tijd vergeet! Superhandig haha, maar of ik me eraan ga houden.... 
Nouja, klik hier om naar de test te gaan! 
Oei, ik ben klaar met de test, en er staat dat het een 5-minuten zandloper is:| Ik denk dat ik hem maar 2x omdraai;p Dan douche ik 10 minuten.. Dat zou voor mij al een hele verbetering zijn:) Maar kijk, ik douche meestal 's avonds. Ik begrijp dat mensen die 's ochtends douchen maar een beperkte tijd hebben, omdat ze anders te laat komen op school/werk. Daar heb ik dan dus geen last van en kan zo lang douchen als ik maar wil! (Nouja... na een halfuur begint m'n moeder meestal al te zeuren of ik bijna klaar ben, maar dan ben ik pas op de helft ofzo!;p) Maar als je je ouders/jezelf of het milieu een plezier wilt doen, zou ik die zandloper maar bestellen!:) xx



1 reacties:

Laura zei

Per ongeluk te lang douchen? KUCH KUCh. Ik weet dat ik er te lang onder sta...
Wij hebben zelf zo'n sensodyne ding, voor tandenpoetsen van 2 minuten. Sinds dien sta ik er tussen de 2 en 4 minuten onder. Het is gewoon te lekker. Aangezien ik 's ochtends douche.

Een reactie plaatsen

Zoek je iets?

Wordt geladen...

Labels

Leuke blogs

Volgers

Archief

Mogelijk gemaakt door Blogger.